preskoči na sadržaj

Osnovna škola Kraljevica

Sunčica Vučković

HIMNA OŠ KRALJEVICA

https://www.youtube.com/watch?v=HCKJc2Wd8NU&t=6s

 (U stvaranju videa korištene su fotografije na kojima su i učenici 1.B razreda)

2. b razred šk. god. 2021./2022.

Dragi roditelji i učenici,

dobrodošli u 2. razred. Ovdje možete pronaći važnije obavijesti, dokumente i poveznice na igrice za učenje kroz igru.

Sretan početak nove školske godine!

RAZREDNA PRAVILA 2. B RAZREDA

https://spark.adobe.com/page/uiNN0KB06c537/

 

Prisjetimo se kako čuvamo prirodu, odvajamo i recikliramo! Mudri savjeti dok smo još bili prvašići! 

https://youtu.be/GjZXSDfbTi4

TETE/BARBE PRIČALICE

Učenici koji su sudjelovali na državnom natječaju u interpretativnom čitanju  "I ti možeš biti teta/barba pričalica" dobili su svoja priznanja, zahvalnice i posebnu pohvalu. S obzirom na epidemiološku situaciju  priznanja su stigla poštom. 
 
MARIJINI OBROCI - OBJAVA 
Na FB stranici Marijinih obroka objavljena je objava o aktivnostima učenika 2. b razreda koji su se i ove godine uključili i pomogli dječici u dobivanju obroka i obrazovanja. Veseli nas što i naša mala kap čini slap dobrote! I dalje vrijedno štedimo novčiće u kasici sadržaj koje će proslijediti vrijedni volonteri.

Državna razina natjecanja „I ti možeš biti teta/barba pričalica”

Udruga "Portić" održala je 2. natjecanje u izražajnom čitanju proznih književnih tekstova "I ti možeš biti teta/barba pričalica". Natjecanje je organizirano povodom Dječjeg tjedna. Sudjelovali su učenici iz različitih gradova, čime je natjecanje doseglo državnu razinu natjecanja. Ukupno se odazvalo 144 "teta/barba" pričalica. Iz 2. b razreda na natječaj se odazvalo 7 učenika: Gea Močilac, Niko Gudac, Michael Gabrić, Nora Kosir, Ivana Pavlinić, Mateo Tometić i Noemi Zoričić. U kategoriji 1. i 2. razreda posebno je pohvaljena Noemi Zoričić. Pogledajte isječke videa naših malih pričalica:

https://spark.adobe.com/video/L4Cq49Qgf7oym

Izvanučionička nastava 1. a i 2. b razred

Kao uvertira tjednu u kojem obilježavamo Dane zahvalnosti za plodove zemlje – Dani kruha  posjetili smo Zavičajni muzej i mlin u Martinovom Selu te Kovačiju u Jelenju. Doznali smo puno o trudu i radu čovjeka i plodovima rada ljudskih ruku. Saznali kako radi mlin na ekološki prihvatljiv način koristeći obnovljive izvore energije (voda) i kako izgleda Rječina, najveća rijeka našeg zavičaja.

Bilo je zanimljivo, lijepo i poučno te ćemo iskustva s terenske nastave prenijeti u svoje likovne i literarne radove na temu Dani Kruha.

Pogledajte kako nam je bilo:

https://spark.adobe.com/video/7ySUe4Dw7E9yY

DANI ZAHVALNOSTI ZA PLODOVE ZEMLJE - DSNI KRUHA 2021.

Učenici 2. b razreda prošli tjedan su posjetili Martinovo Selo i mlin kao uvod u ovogodišnje obilježavanje Dana kruha. Obilježili su Dane kruha i u svojoj učionici. Umijesili su tijesto, oblikovali i ispekli kruščiće raznih oblika. Jedva su čekali kušati svoje kruščiće. Bilo je veselo, zabavno i mirisno. Zatim su pisali i slikali o kruhu i Danima kruha.

IGRICE ZA UČENJE 

PRIRODA I DRUŠTVO

UŽA I ŠIRA OBITELJ, RODBINA I SVOJTA

https://wordwall.net/play/3686/083/452 

https://wordwall.net/play/5664/635/761 

https://wordwall.net/play/420/510/501

https://wordwall.net/play/2480/099/281

 

MATEMATIKA

ČITANJE I PISANJE BROJEVA DO 100

https://wordwall.net/play/5064/179/362 

https://wordwall.net/play/605/526/563 

https://wordwall.net/play/4662/414/497

https://wordwall.net/play/4681/952/437

 

 

1. b razred šk. god. 2020./2021.

Dragi učenici,

ovdje možete pronaći poveznice na edukativne igrice za učenje kroz igru. Kliknite na poveznice i ponavljajte i učite igrajući se!

Ako prilikom pokretanja igrice treba upisati ime, upišite svoje ime.

Nadam se da će vam biti zabavno.

Sretno!

 

UČIM I PONAVLJAM KROZ IGRU - POVEZNICE 

HRVATSKI JEZIK

Ožujak 2021.

https://wordwall.net/play/12095/650/135

https://wordwall.net/play/12096/378/295

https://wordwall.net/play/12096/622/457

https://wordwall.net/play/12096/755/680

https://wordwall.net/play/12099/551/293

https://wordwall.net/play/12099/800/776

IZAZOV-pogledajte pobjednike!

https://kahoot.it/challenge/06151582?challenge-id=f7eb5e5c-581a-4f5e-ab37-f2d7ea8071d4_1614988242556

Veljača 2021.

https://wordwall.net/play/8103/725/337

https://wordwall.net/play/10337/741/664

https://wordwall.net/play/10344/397/992

https://wordwall.net/play/10344/292/857

Siječanj 2021.

https://wordwall.net/play/10115/775/678.

https://wordwall.net/play/10116/172/265

 

RANIJE POSTAVLJENO ( 1. POLUGODIŠTE)

Slikovnica Sveti Nikola -pročitaj!

(https://read.bookcreator.com/oj3Z30U09zeKIoCiTtxth90lGp73/j73eqP3TRaq-BfteHonJjQ)

http://wordwall.net/play/5513/786/857

http://wordwall.net/play/5948/753/989

http://wordwall.net/play/5298/985/200

http://wordwall.net/play/5213/058/712

http://wordwall.net/play/4758/299/591

http://wordwall.net/play/6049/316/296

http://wordwall.net/play/6049/619/282

http://wordwall.net/play/5297/843/149

http://wordwall.net/play/5299/775/554

http://wordwall.net/play/4753/356/541

http://wordwall.net/play/5949/449/229

http://wordwall.net/play/5300/157/312

https://wordwall.net/play/7471/636/314 (Čujem glas: a, e, i, o, u na početku, u sredini i na kraju riječi)

https://wordwall.net/play/7473/651/440 (Čujem glas: v, m, n, l, s na početku, u sredini i na kraju riječi)

https://wordwall.net/play/7472/926/164  (Čujem glas: a,e, i, o, u, m, n, v, t, l, s na početku, u sredini i na kraju riječi)

https://wordwall.net/play/7591/786/842 (PRONAĐI RIJEČ)

https://wordwall.net/play/7592/375/630 (SPOJI RIJEČ I SLIKU)

https://wordwall.net/play/7592/818/984 (SLOVO KOJE NEDOSTAJE-POSLJEDNJE SLOVO U RIJEČI)

https://wordwall.net/play/7594/116/733 (TOČKA, UPITNIK, USKLIČNIK)

https://wordwall.net/play/7594/698/166 (PRONAĐI RIJEČ)

Izazovi - pogledajte pobjednike!

https://kahoot.it/challenge/02109696?challenge-id=f7eb5e5c-581a-4f5e-ab37-f2d7ea8071d4_1604005597195

https://kahoot.it/challenge/04216929?challenge-id=f7eb5e5c-581a-4f5e-ab37-f2d7ea8071d4_1604015961525

 

MATEMATIKA

Ožujak 2021.

https://wordwall.net/play/12655/880/136

https://wordwall.net/play/13607/489/809

https://wordwall.net/play/12795/791/760

https://wordwall.net/play/12099/444/794

https://wordwall.net/play/12099/360/284

https://wordwall.net/play/10344/709/786

https://wordwall.net/play/12100/115/391

IZAZOV- pogledajte pobjednike!

https://kahoot.it/challenge/02826890?challenge-id=f7eb5e5c-581a-4f5e-ab37-f2d7ea8071d4_1614983790919

 

Veljača 2021.

BROJEVI DO 10

IZAZOV - pogledaj pobjednike!

https://kahoot.it/challenge/07451094?challenge-id=f7eb5e5c-581a-4f5e-ab37-f2d7ea8071d4_1612386781366

 

https://wordwall.net/play/10343/838/898

https://wordwall.net/play/10344/709/155

https://wordwall.net/play/10345/017/836

https://wordwall.net/play/10344/927/560

Siječanj 2021.

ZBRAJANJE I ODUZIMANJE 

https://wordwall.net/play/10008/681/649

https://wordwall.net/play/10009/186/289

https://wordwall.net/play/8373/718/122

https://wordwall.net/play/10009/389/624

https://wordwall.net/play/10009/327/997

https://wordwall.net/play/10009/684/461

https://wordwall.net/play/10009/457/746

https://wordwall.net/play/10115/300/339

 

RANIJE POSTAVLJENO (1. POLUGODIŠTE)

http://wordwall.net/play/4215/574/431

http://wordwall.net/play/481/828/881

http://wordwall.net/play/4363/135/176

http://wordwall.net/play/4755/994/349

http://wordwall.net/play/4756/692/742

http://wordwall.net/play/4757/529/314

http://wordwall.net/play/4757/168/807

http://wordwall.net/play/4755/224/824

http://wordwall.net/play/4754/715/300

http://wordwall.net/play/5205/817/136

http://wordwall.net/play/5367/660/597

http://wordwall.net/play/5394/568/789

BROJEVI DO 5 

https://wordwall.net/play/7469/089/403  (Koliko ima?)

https://wordwall.net/play/7469/693/861  (Uspoređivanje brojeva do 5)

https://wordwall.net/play/7470/013/684 (Još malo uspoređivanja brojeva do 5)

https://wordwall.net/play/7734/178/378 (Dodavanje broja 1)

 

PRIRODA I DRUŠTVO

Ožujak 2021.

https://wordwall.net/play/12793/537/984

https://wordwall.net/play/12793/210/948

https://wordwall.net/play/12096/947/425

 

IZAZOV - pogledajte pobjednike!

https://kahoot.it/challenge/09445726?challenge-id=f7eb5e5c-581a-4f5e-ab37-f2d7ea8071d4_1614984498714

 

Veljača 2021.

SNALAŽENJE U VREMENU

https://wordwall.net/hr/resource/11553915

https://wordwall.net/hr/resource/11553012

https://wordwall.net/hr/resource/11552832

 

IZAZOV - pogledajte pobjednike!

https://kahoot.it/challenge/06538380?challenge-id=f7eb5e5c-581a-4f5e-ab37-f2d7ea8071d4_1612385931846

 

https://wordwall.net/play/10342/060/815

https://wordwall.net/play/10343/766/527

https://wordwall.net/play/10343/637/605

https://wordwall.net/play/10342/714/349

Siječanj 2021.

SNALAŽENJE U VREMENU

https://wordwall.net/play/10008/060/836

https://wordwall.net/play/10007/586/140

 

RANIJE POSTAVLJENO (1. POLUGODIŠTE)

http://wordwall.net/play/4758/928/769

http://wordwall.net/play/5947/077/678

JA U PROMETU

https://wordwall.net/play/7470/318/830

https://wordwall.net/play/7470/508/727

 

AKTIVNOSTI

 

 

ABACUS SOROBAN i aktivnost učenika 1. b razreda

Što je ABACUS SOROBAN?

Abakus je drevna računaljka podrijetlom iz Azije koju su koristili mnogi stari narodi: Sumerani, Egipćani, Grci i Perzijanci. Postoji više verzija abakusa, a najpoznatiji je japanski – SOROBAN. U Japan je stigao (otprilike 1600. -1850.).


Svećenici u hramovima u tom su periodu djecu učili čitanje, pisanje i računanje na abacusu. Iz tih je škola krenuo razvoj japanskog obrazovanja, a u najvećim ekonomijama istočne Azije (Kina, Japan, Tajvan, Koreja) abacus je još uvijek dio nastave u većini škola.

 

Svaki broj može se lako i jednostavno predstaviti određenim rasporedom kuglica. Pomicanjem kuglica djeca ih osjećaju dodirom, vide njihovu boju, čuju zvuk radnji na računaljki. Dok razmišljaju o brojevima i matematičkim operacijama, istovremeno angažiraju više osjetila, čime je proces učenja uspješniji (VAK metoda).

U današnje vrijeme abacus nije alat za računanje već za vježbanje moždanih vijuga. Rad na abacusu za računanje ne koristi samo lijevu stranu mozga kao inače, već i desnu. Zamišljanje kuglica na abacusu obavlja pretežno desna strana To pomaže stimulaciji lognog razmišljanja, pamćenja, percepcije i vizualizacije, za potrebe obavljanje zadatka. Mentalna matematika abakusa zahtijeva koordiniranu suradnju obje hemisfere mozga. Abakus se pokazao kao jako dobar alat za razvijanje intelektualne snage mozga kod djece.

Nakon usavršavanja računanja na abakusu, počinje se sa „slijepim“ računanjem. Abakus se više ne koristi već se on vizualizira u glavi, čime nastupa mentalno računanje (anzan). Na taj način drevna računaljka postaje “mentalna sprava“,  a njegovom vizualizacijom moguće je računske operacije obavljati napamet velikom brzinom. Kako to obično biva s vještinama koje su u Japanu cijenjene, ništa se ne postiže preko noći. Djeca osjete veliku korist nakon otprilike pet godina vježbe.

Abakus kod djece razvija logiku, pažnju, pamćenje, koncentraciju, fotografsko pamćenje, maštu, kreativnost, emocionalnu inteligenciju…

Učenici1. b razreda uključeni u matematičku izvannastavnu aktivnost uspješno usvajaju tehniku računanja na abacusu. Vrlo su zainteresirani i sve vještiji. Na zabavan i zanimljiv način vježbaju svoje male mudre glavice!

Izvor:

https://soroban-akademija.hr/o-abacusu

https://online-soroban.com/blog/mental-calculation-and-flash-anzan-learning-method-flow.html

http://www.abacus-hrvatska.hr/o-abacusu

 

MATIFIC PLATFORMA ZA UČENJE MATEMATIKE KROZ IGRU

Matific je skup internetskih matematičkih aktivnosti koje potiču učenike na rješavanje problema i kritičko razmišljanje kroz istraživački duh. Akademski je dokazano da Matific poboljšava rezultate učenika za čak 34%.

Matific su osmislili obrazovni stručnjaci kako bi potaknuli učenje konceptualnog razumijevanja kod učenika od dječjeg vrtića do 6. razreda. Matific je platforma koja potiče učenike na postizanje zavidnih rezultata na razigran način koji potiče razmišljanje.

Pedagoške principe Matific platforme razvio je Akademski odbor Matifica i koji se sastoji od vodećih znanstvenika iz Berkeleya, Harvarda, Stanforda i Einsteinovog instituta.

Učenici 1. b razreda uspješno su se uključili na zanimljivu matematičku platformu.

Prva 4 učenika koja su izvrsno riješila prvih 15 matematičkih aktivnosti dobili su svoja prva Matific priznanja.

Postigli su sljedeće rezultate u ukupnim postocima:
Računanje s cijelim brojevima  97 %
Podaci, statistika i vjerojatnost  100 % (svi 100 %)
Geometrija  98 % (2 učenika 100 %)
Dodatno znanje  98 % (2 učenika 100 %)

Čestitamo Ivani, Noemi, Michaelu i Niku!

Očekujemo i ostale učenike 1. b razreda da uskoro završe dodijeljene aktivnosti i prime svoja prva Matific priznanja!


 

MEĐUNARODNI PROJEKT "NAŠA MALA KNJIŽNICA"

Tijekom 1. polugodišta uključili smo se u međunarodni projekt Naša mala knjižnica. U sklopu projekta provodimo niz aktivnosti: uređenje razrednog kutića za čitanje, čitalačkog vlakića na koji bilježimo sva pročitana djela, zajedničko čitanje...Razmjena knjiškog junaka također je jedna od aktivnosti projekta. Učenici 1. b razreda u sklopu projekta "Naša mala knjižnica" razmijenili su lutke knjiškog junaka, Detektiva Macana, s učenicima iz OŠ Donja Stubica.  

VESELA BUĆICA

Učenici 1.b razred OŠ Kraljevica u svojoj učionici su izradili bućice od papira i svojim kreacijama okitili bor na Placi u Kraljevici. Naime radi epidemioloških mjera ove godine nije organizirana već tradicionalna Vesela bućica, no svi su bili pozvani izraditi svoje ukrase i okititi bor u vremenu koji sami odaberu, ne ugrožavajući druge. 

Tako su i prvašići izradili svoje ukrase i jučer okitili bor. Uz pomoć vatrogasaca iz DVD Kraljevica ukrasili su i više dijelove bora, a u kićenju su im se pridružili i roditelji koji su u jutarnjem terminu mogli odvojiti svoje vrijeme i pomoći okititi bor. 

 

HUMANITARNA AKCIJA MARIJINI OBROCI

Učenici 1.b razredne uključili su se u međunarodni humanitarni projekt Marijini obroci. 

Svojim prilogom od 660 kn osigurali su svakodnevni obrok u školi kroz cijelu godinu za više siromašnih učenika (132 kn su dostatne za svakodnevni obrok za jedno dijete kroz cijelu godinu). Naime, budu li djeca dobivala obroke u školi, dolszit će u školu. U protivnom, morat će raditi kako bi se prehranila. S velikim zanimanjem i empatijom pogledali su dokumentarni film Dijete 31 i odlučili pomoći. Ovogodišnja uplata je prva u nizu. Njihovu učionicu krasit će lasica u kojiu će već sada početi sakupljati priloge za uplatu i sljedeće školske godine. 

 

ŠKOLSKI MEDNI DAN S HRVATSKIH PČELINJAKA

Ministarstvo poljoprivrede i ove godine provodi Program školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka. U edukativni program o važnosti očuvanja prirode i pčelinjaka i dobrobiti pčela i meda uključili su se i učenici 1. b razreda.

Školski medni dan s hrvatskih pčelinjaka u našem razredu je obilježen 7. prosinca 2020. Učenicima prvog razreda predstavljena je priča Priče sa cvjetne livade kroz koju su upoznali život pčela i postupak dobivanja meda. Na poklon su dobili staklenku meda i edukativnu brošuru Pčelica Jelica i medo Edo.

Učenike je silno razveselio zdravi slatkiš s hrvatskih pašnjaka!

 

MJESEC HRVATSKE KNJIGE - RAZLISTAJMO SE

U Mjesecu hrvatske knjige (15.listopada – 15.studenoga) školski su se panoi razlistali u sklopu istoimenog školskog natječaja „Razlistajmo se“.

Natječaj Razlistajmo se imao je za cilj da sva razredna odjeljenja matične škole na razrednom panou predstave poznatu nacionalnu manifestaciju Mjesec hrvatske knjige i njenu ovogodišnju temu - Razlistaj se. Učenici 1. b razreda uključili su se u školski natječaj, a na linku ispod možete vidjeti rad našeg razrednog odjela i ostalih rarednih odjela naše škole.

https://view.genial.ly/5fb67bbb45d0f66d1a03dd62/presentation-razlistajmo-se

 

DANI ZAHVALNOSTI ZA PLODOVE ZEMLJE - DANI KRUHA

Učenici 1. b razreda cijeli mjesec listopad pojedine nastavne aktivnosti vezali su uz temu Jeseni i plodova jeseni. Vrlo su aktivno sakupljali i donosili plodove jeseni te uočavali promjene u prirodi kroz promjene boja listova listopadnih stabala te bi svaki bojom neobičan list ukrasio kutak  učionice. Učionicu su ukrasili mirisima, bojama i okusima jeseni.

U tjednu od 19. – 23. 10. obilježili smo i Dane zahvalnosti za plodove zemlje –Dane kruha.  Učenici su slikali vodenim bojama i likovni radovi su proslijeđeni na školski natječaj za najbolje likovne radove na temu Dani kruha.

Na školskom natječaju je među tri najuspješnija rada izabran rad učenice 1. b razreda! Gea, čestitamo od srca! Bravo!

Učenici su sudjelovali i u procesu nastanka kruha kao pravi mali pekari. Školu su ispunili mirisom kruha te  zajedno s proizvodima kojima su ih počastili roditelji uživali u plodovima vlastitog rada. Kruščići i peciva nikada nisu bili slađi! Bravo mali pekari!

FOTOGRAFIJE I DOKUMENTI


Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
IZDVOJILI SMO...

Raspored zvonjenja

1. SAT :   8.15 -  9.00
2. SAT :   9.05 -  9.50

veliki odmor
3. SAT : 10.10 - 10.55
4. SAT : 11.00 - 11.45
5. SAT : 11.50 - 12.35
6. SAT : 12.40 - 13.25
7. SAT : 13.30 - 14.15
8. SAT : 14.20 - 15.05

9. SAT : 15.10 - 15.55

KORISNI LINKOVI

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Osnovna škola Kraljevica / , HR-51262 Kraljevica / os-kraljevica.skole.hr / ured@os-kraljevica.skole.hr
preskoči na navigaciju