Ma ča j’ lip ov’ naš kraj

Cilj projekta

– učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti

Sadržajni ciljevi projekta:

– razvijati ljubav i interes prema mjestu i zavičaju

– razvijati ljubav i interes prema pisanoj riječi i govoru zavičaja

-njegovati običaja i tradicije zavičaja

-njegovati i poticati kulturnu svijest i izražavanje

-njegovati identitet

– osposobiti učenike za samoorganizirano učenje

– razvijati socijalne i građanske kompetencije

– poticati inicijativnost i poduzetnost

-poticati kreativnost i stvaralaštvo

Aktivnosti projekta

1. ciklus

  • Istraživanje starih igara
  • Njegovanje zavičajnog govora kroz literarni i dramski izraz
  • Izrada rječnika čakavskih riječi (Zavičajna abeceda)
  • Okusi i mirisi moga kraja
  • Biljke i životinje mog zavičaja
  • Primorsko bilje u našem školskome vrtu (uređenje okoliša škole)
  • Stari zaboravljeni predmeti
  • Poučna povijesna staza Kraljevice
  • Edukativna računalna igrica
  • Priče naših predaka
  • Izreke i poslovice naših predaka
  • 100 šterni va Kraljevici
  • Važne osobe koje su djelovale u Kraljevici
  • Moja Kraljevica – slikovnica
  • Moja škola (1779.-2019.) – slikovnica

2.ciklus

  • Moja Kraljevica – integrirane aktivnosti projektnih aktivnosti prvog ciklusa
  • Moja škola –slikovnica (plan 2020./2021.)
  • Izrada edukativne didaktičke igre
  • Natječaj OŠ Kraljevica Moja škola/mjesto
  • brošure Povijest turizma u Kraljevici – partner u projektnoj aktivnosti TZ Grada Kraljevice
Način realizacije

U drugom ciklusu planirana je integracija aktivnosti prvog ciklusa kroz  terensku nastavu koja povezuje već ranije realizirane aktivnosti:

1. Poučna povijesna staza (integracija: Povijesti-kulturno povijesni spomenici i znamenitosti, Karlo VI, Marija Terezija, Zrinski i Frankopani, Geografije- snalaženje u prostoru, orijentacija, reljefni oblici zavičaja, ribolov nekada, turizam, Hrvatskoga jezika – književnici u Kraljevici i o Kraljevici, zavičajni govor, književna vrsta, Likovne kulture – likovni umjetnici u Kraljevici i Kraljevica u djelima i građevine i način gradnje i oblici, Glazbena kultura – Kraljevica u pjesmi, Matematike- udaljenosti, mjerenje dužine, površina i volumen, problemski zadaci, Priroda i Biologija – biljke i životinje zavičaja, sastav mora, kakvoća mora, Vjeronauk – Viktor Burić, crkva sv. Nikole-svetište s posebnom povlasticom pape Pia IX,  Tjelesne i zdravstvene kulture – hodanje)

2. Slikovnica Moja Kraljevica

3. Edukativna računalna igrica

4. Edukativna didaktička igra

5. Natječaj OŠ Kraljevica Moja škola/mjesto

6. Izrada brošure Povijest turizma u Kraljevici

Aktivnosti

Dio aktivnosti odvija se na otvorenome, u neposrednoj stvarnosti:

obilazak mjesta, snalaženje na mapi gradi, snalaženje GPS-om, traženje znamenitosti, otkrivanje povijesnih podataka o mjestu i kulturno povijesnim spomenicima i znamenitostima,  učenje o reljefu i povijesnim činjenicama, biljke i životinje, prelazak barkama s Rive na poluotok Oštro, turizam u Kraljevici, upoznavanje s tunerama i starim načinom ulova ribe…

Pri završetku aktivnosti na otvorenome prelazi se u dvorac Frankopan te se tamo odvijaju sljedeće aktivnosti:

– u otvorenom dijelu dvorca Frankopan:

književnici u Kraljevici i o Kraljevici, riječi čakavskog govora, likovni umjetnici i način gradnje, Kraljevica u pjesmi, rješavanje problemskih zadataka

-u prostoriji dvorca uređenoj kao prostor za čitanje:

 kostimirani pripovjedač čita slikovnicu Moja Kraljevica, razgovara se o pročitanom, izdvajaju se stvarni i izmišljeni događaji u slikovnici, razgovara o književnoj vrsti i književnoteorijskom nazivlju, aktivnost kviza znanja (naučenog tijekom prethodnih aktivnosti i značenje čakavskih riječi čije su objašnjenje čuli tijekom prethodnih aktivnosti), proglašenje pobjednika

-u Posjetiteljskom centru dvorca Frankopan:

doznaju više o dvorcu Frankopan i projektu Frankopanski gradovi te po izbor mogu odigrati računalnu edukativnu igricu Kralj + Evica = Kraljevica i društvenu edukativnu igru

  • kroz natječaj Moja škola/mjesto (suradnja s Narodnom knjižnicom i čitaonicom u Kraljevici)

Nakon pročitane slikovnice slijedi kreativni zadatak za učenike u kojem mogu istražiti nešto iz prošlosti svoje škole ili svog mjestu i napisati svoju priču, strip ili slikovnicu nadahnutu onim što su doznali ili nadahnutu pročitanom slikovnicom.  Svoje uratke šalju elektronskom poštom ili  na poštansku adresu  škole ili knjižnice do definiranog roka. Prosudbena komisija odabire tri najuspješnija rada koja se nagrađuju. Imena dobitnika objavljuju se na web stranici škole ili knjižnice.

Radove s naznakom „Za natječaj Moja škola/mjesto“ poslati na  e-mail adresu ili poštansku adresu škole ili knjižnice.

Namjena

-svi učenici škole

-svi učitelji/ce

– zainteresirani umirovljenici

-zainteresirani građani

-svi učenici u Republici Hrvatskoj (kao program višesatne terenske nastave ponuditi  aktivnosti 2. ciklusa projekta svim školama u Republici Hrvatskoj i kroz Natječaj  Moja škola/mjesto)

Metoda rada

timski, istraživački, praktični,  PBL (problem based learning) metodom riješiti postavljeni problem, GBL (game based learning) i drugi oblici rada (izlaganja, poster ili power-point prezentacije, izložbe, kviz, terenska nastava, program škole u prirodi)

Suradnja škole i lokalne zajednice

Grad Kraljevica

Turistička zajednica Kraljevice – partneri u projektnoj aktivnosti

Posjetiteljski centar Kulturne rute „Putovima Frankopana u dvorcu Frankopan u Kraljevici

Narodna knjižnica i čitaonica Kraljevica – partneri u  projektnoj aktivnosti

Udruga umirovljenika Grada Kraljevice

ŠRD „Škarpina“ Kraljevica

Udruga „Tira“ Bakarac

Župni ured Kraljevice

DVD Kraljevica

DV „Orepčići“ Kraljevica

Centar za rehabilitaciju Fortica Kraljevica

Udruga u kulturi „Stol“  Kraljevica

Osnovne škole u Primorsko- goranskoj županiji

Osnovne škole u Republici Hrvatskoj

Trajanje projekta

Kada se ostvare sve faze projekta trajno će se za učenike i učitelje Osnovne škole Kraljevica kao i zainteresirane građane i posjetitelje provoditi drugi ciklus aktivnosti kao terenski oblik učenja činjenica o svom mjestu

Napravit će se više inačica aktivnosti drugog ciklusa prema skupini kojoj je namijenjen:

1. za učenike razredne nastave

2. za učenike predmetne nastave kao terenska nastava u skladu s odgojno obrazovnim ishodima pojedinih nastavnih predmeta

3. za odrasle mještane kao program „Turist u svom mjestu“

4. za odrasle posjetitelje kao program stručnog obilaska grada

5. kao oblik terenske nastave, kao dio programa škole u prirodi ili kroz natječaj za učenike osnovnih škola u Republici Hrvatskoj

Troškovnik

-Tisak Zavičajne abecede 10 000 kn

– Tisak brošure Povijesna šetnja gradom 5 000 kn

– Sto šterni va Kraljevici 3 000 kn

– Okusi i mirisi zavičaja: (materijal i pribor za izradu i pakiranje domaćih džemova, krema od ljekovitog bilja, sapuna, smokvenjaka, mendulače i sl.)

3 000 kn

– Primorsko bilje u mom vrtu 5 000 kn

– tisak Priče i izreke naših predaka 10 000 kn

-tisak slikovnice Moja Kraljevica 15 000 kn

-tisak slikovnice Moja škola (1779.-2019.) 5 000 kn

– trošak izrade edukativne igre Moja Kraljevica 5 000 kn

-troškovi izrade brošure Povijest turizma u Kraljevici 6 000 kn

– provođenje drugoga ciklusa 10 000 kn

Projektni tim OŠ Kraljevica

Sanda Đanović, Bojana Kružić,  Mira Biondić, Dragan Malnar, Licia Ljubisavljević, Doris Palfi, Kristijan Zec, Natalija Blažević Frlan, Kristina Podnar, Iva Fabris Jokić i Sunčica Vučković

ProMicro

O projektu

ProMikro je projekt Ministarstva znanosti i obrazovanja, Instituta za razvoj i inovativnost mladih – IRIM-a te Hrvatske akademske i istraživačke mreže CARNet.

Cilj je uvođenje digitalne pismenosti u različite nastavne predmete i izvannastavne aktivnosti tako da su svim učenicima 6. razreda podijeljeni micro:bitovi za korištenje. Nastavnicima je oprema također podijeljena te su educirani kako je koristiti u nastavi.

U projektu sudjeluje 84% svih osnovnih škola u projektu.

Voditelj projekta

Licia Grohovac

Naša mala knjižnica

O projektu

Projekt Naša mala knjižnica je međunarodni projekt usmjeren na knjige za djecu i stalno povećanje i razvoj publike među djecom kako bi u budućnosti bila spremna kritički čitati književna djela. U projektu sudjeluju djeca iz Slovenije, Hrvatske i Estonije.

Cilj projekta je poticanje kritičkog čitanja od najranije dobi. Kroz projekt se ostvaruje niz kvalitetnih aktivnosti i zadataka vezanih uz knjige. Ostvaruje se suradnja učitelja i školske knjižničarke te suradnja učitelja i roditelja. Omogućuje se i uključivanje roditelja u školsku zajednicu.

Voditelj projekta

Iva Fabis Jokić i Ivna Lončarić

eTwinning

Sudionici

Učenici 5. i 7. razreda sa svojom profesoricom Natalijom Blažević Frlan uključili su se u četiri eTwinning projekta:

o Igrajmo se glagoljicom
o Lektira bez papira
o Uz čitanje riječi rastu
o Lektiru u ruke, čitajmo bez muke

eTwining projekti

Portal www.eTwinning.net namijenjen je međunarodnoj suradnji i usavršavanju nastavnog i nenastavnog osoblja od predškolskog obrazovanja do srednje škole. Portal služi nastavnicima i njihovim učenicima za upoznavanje i suradnju s kolegama iz europskih škola kroz različite oblike usavršavanja te rad na zajedničkim virtualnim projektima.

Igrajmo se glagoljicom

Osnovni cilj je popularizacija glagoljičke kulturne baštine osvještavanjem važnosti kulturnog i nacionalnog identiteta i zajedničkog korijena i povezanosti slavenskih naroda. U obrazovnom smislu cilj je razvoj suvremenih kreativnih pristupa poučavanja koji potiču motivaciju za istraživanje te povezuju sadržaj s učeničkim interesima (korištenje računala, aplikacija, tableta, mobitela). Također je cilj razmjena ideja u svrhu razvoja kreativnosti te konstruktivno spajanje izvorne i virtualne stvarnosti.

Uz čitanje riječi rastu

Cilj ovog projekta je približiti djeci čitanje knjiga te time izgrađivati kulturu čitanja, razvijati čitalačku vještinu učenika i njihovo kritičko mišljenje. Kroz naviku čitanja i promišljanja različitih vrsta književnih dijela utjecati na cjeloživotno obrazovanje učenika, poticati radost čitanja, uvoditi u čitanje, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za samostalno posuđivanje i čitanje knjiga i time utjecati na izgrađivanje svestrane stvaralačke osobe razvijenih sposobnosti čitanja, izražavanja, doživljavanja i vrednovanja književnih djela, razvijati kulturu provođenja slobodnog vremena.

Lektiru u ruke, čitajmo bez muke i Lektira bez papira

Osnovni cilj oba projekta je lektiru učiniti zanimljivom, a to ćemo ostvariti kroz kreativne zadatke.

Turno kretanje

O projektu

Pilot projekt Turnog kretanja u osnovnim školama Primorsko-goranske županije pokrenut je na inicijativu dopredsjednika Saveza školskih sportskih društava Primorsko-goranske županije Tonija Žitka. Turno-kretanjem se smatraju pješačenja po raznim terenima, a u ovom se projektu provode po obližnjim planinama i raznim pješačkim stazama na području Primorsko-goranske županije. Projekt se provodi u suradnji s učiteljima tjelesne i zdravstvene kulture i učenicima osnovnih škola na području Primorsko-goranske županije.

Prvo takvo kretanje održano je 11. lipnja 2013. godine, a u tom su kretanju sudjelovali  učenici i učenice Osnovne škole Kozala iz Rijeke s učiteljem Igorom Cvitanom te učenici i učenice Osnovne škole Kraljevica iz Kraljevice s učiteljem Davorom Jurišom. Voditelj puta bio je Toni Žitko, a kretalo se na području  Platka u smjeru Planinarski dom “Sušak” (Platak) – Snježnik – Planinarski dom “Sušak” (Platak).

Ciljevi projekta

Osnovni cilj projekta je potaknuti djecu, učenike osnovnih škola, na povećanje fizičke aktivnosti odnosno na boravak i kretanje u prirodi te razvoj motoričkih sposobnosti s naglaskom na funkcionalnu izdržljivost.

Odgojno-obrazovni ciljevi ovog projekta su:

  • svladavanje tehnika turno-kretanja,
  • razvijanje sposobnosti za kretanje po planinarskim stazama,
  • upoznavanje s planinarskim oznakama,
  • usvajanje znanja i vještina korištenja planinarskih karata,
  • zadovoljavanje učeničkih potreba za boravkom u prirodi,
  • razvijanje pozitivnog odnosa prema prirodnim znamenitostima,
  • pojačana socijalizacija kroz druženje u prirodi.
Voditelji projekta

Učenici i učenice Osnovne škole Kraljevica redovito sudjeluju u ovom projektu. Voditelj projekta u našoj školi je profesor Davor Juriša, a tijekom trajanja projekta priključio se i profesor Dario Radočaj. 

Sudjelovanje učenika

Sudjelovanje učenika možete pogledati ovdje.

Vrtim zdravi film

O projektu

Projekt Vrtim Zdravi Film osmišljen je s namjerom prevencije pretilosti kod učenika osnovnih škola Republike Hrvatske i to putem edukacije o zdravim prehrambenim navikama te poticanjem na povećanje tjelesne aktivnosti.Projekt je proveden eksperimentalno u 2011. godini u 7 osnovnih škola Republike Hrvatske te je okupio 515 učenika.

Projekt je odobren od strane Ministarstva turizma i sporta, Ministarstva zdravstva te Agencije za odgoj i obrazovanje.

Projekt se u školskoj godini 2020./2021. isključivo provodi u skladu sa važećim Modelima i preporukama MZO za rad u osnovnim školama, te je stoga način edukacije i nastavnika i učenika prilagođen za sve aktualne modele nastave u RH.

Edukativni materijali kreirani su od strane stručnjaka nutricionizma te su usklađeni su s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

Projekt provodi Hrvatski školski sportski savez.

Promocija Nestlé kompanije i proizvoda unutar škola tijekom programa nije dozvoljena prema internim Nestlé politikama.

Ciljevi projekta

Glavni ciljevi projekta su:

  • edukacija učenika o pravilnim prehrambenim navikama
  • poticanje učenika na povećanje tjelesne aktivnosti.

Sekundarni ciljevi projekta su:

  • unaprjeđenje znanja učenika o poboljšanju kvalitete života putem prehrane i tjelesne aktivnosti senzibilizacijom kroz sportske vrijednosti
  • poticanje okoline (roditelja, učenika i učitelja) da bude spremna na prihvaćanje i podržavanje promjena prehrambenih navika.

Ciljane skupine

  • učenici od 13 ili 14 godina (7. razred)  
  • učenike će se educirati o pravilnim prehrambenim navikama i poticati na bavljenje redovnim  tjelesnim aktivnostima.
  • učenici od 12 ili 13 godina (6. razred) uvodno će se informirati o Projektu VZF
  • učenici od 11 godina (5. razred) uključuju se opcionalno u Projekt VZF
  • roditelji – okolina
  • roditelji su ti koji donose odluke o kupovini, brinu o prehrani učenika, kao i o doručku učenika, obiteljsko okruženje najviše utječe na navike i ponašanje učenika.
  • škole – okolina
  • škole sudjeluju u Projektu na način da pružaju logističku podršku u provedbi projekta
Struktura projekta

Vrtim Zdravi Film sastoji se od 4 dijela: edukacije, aktivacije, motivacije i evaluacije.

Edukativni dio temelji se na posebno kreiranoj brošuri u pdf obliku koja je  oblikovana u četiri modula (osnovne postavke pravilne prehrane, planiranje prehrane, moje tijelo i hrana, kako poboljšati prehrambene navike).Također su pripremljeni materijali za radno online okruženje u šestim i sedmim razredima

a) Edukacija nastavnika provoditelja Projekta (učitelji TZK, učitelji biologije i razrednici učenika sedmih razreda)

Prije nego što započnu s edukacijom, nastavnici će sudjelovati na online edukativnoj radionici putem internetskih platformi koju će voditi stručnjak nutricionist i voditelj Projekta iz HŠSS-a. Edukacija će se održati u dva dijela: Planirani termin online edukacije nastavnika je 10. studeni 2020.

I DIO provedbeni o projektu (važnost anketnih upitnika 1 i 2) edukaciju provodi liječnik iz HZJZ

II DIO edukacija za provođenje Projekta te upoznavanje sa četiri modula:

– Osnovne smjernice pravilne prehrane;

– Planiranje prehrane;

– Kako poboljšati prehrambene navike;

– Moje tijelo i hrana

b) Edukacija učenika

Nakon edukacije provoditelja Projekta, nastavnici će održati predavanja učenicima u trajanju od 4 ili više školska sata svakom razrednom odjeljenju sedmih razreda. Predavanja trebaju trajati jedan školski sat. Predavanja će se održavati na satu razrednika, kao dio nastave TZK ili u terminima izvan redovite nastave, koje će odrediti ravnatelj  u skladu sa važećim i aktualnim modelima nastave u školama na području svoje županije.

Nastavnici mogu uključiti u edukaciju i ostale nastavnike koji su voljni surađivati na projektu na razini svake škole zasebno: nastavnici biologije i kemije, razrednici, nastavnici likovne umjetnosti i sl.

c) Edukacija učenika

Uvodno predavanje o Projektu VZF opcionalno započinje u petim razredima uvodnim predavanjem o Projektu te se nastavlja u šestim razredima na način da kroz 2 školska sata nastavnici započnu sa informiranjem učenika o važnosti pravilne prehrane i redovite tjelesne aktivnosti.

d) Edukacija i informiranje roditelja

Roditeljski sastanci kao dio u projektu :Cilj je započeti sa informiranjem roditelja putem informativnog letka, koji će biti podijeljen na roditeljskim sastancima šestih i sedmih razreda o uvodu/ provođenju Projekta  VZF u razrednom odjeljenju odnosno školi. Nastavnici će, u suradnji s razrednicima šestih i sedmih razreda, u sklopu roditeljskih sastanaka tijekom školske godine organizirati kratku edukaciju i informiranje roditelja i o krajnjim rezultatima Projekta.

Voditelj projekta

Osnovna škola Kraljevica se uključila u ovaj projekt u školskoj godini 2014./2015., a provoditelj projekta je profesor Davor Juriša.

Virtualni plesni show

O projektu

Hrvatski školski sportski savez počevši od 2013./2014. provodi projekt „Školski plesni virtualni show“ (u daljnjem tekstu: Projekt) koji ima za cilj potaknuti učenice i učenike na bavljenje tjelesnom aktivnošću i veće uključivanje u aktivnosti školskog sportskog društva (ŠSD-a) kroz ples. Osim poticanja učenika na bavljenje tjelesnom aktivnošću ideja Projekta je da učenici razviju svoju kreativnost kroz plesni pokret. Projekt ima, također, za cilj razviti druženje učenika na zanimljiv i drugačiji način obzirom da će učenici svoje plesne koreografije snimiti putem video uradaka.  
Ideja Projekta je da učenici sami osmisle plesne točke (koreografije), nije uvjet da to bude profesionalna koreografija već da sami učenici pokažu svoju kreativnost te da snime svoj nastup. Video uradci objavljuju se na mrežnim stranicama HŠSS-a (Facebook i web stranici HŠSS-a) te se mogu „lajkati“ što će biti glavni kriterij za određivanje najpopularnije plesne izvedbe. U snimanju video uradaka učenici se mogu povezati s filmskim sekcijama svojih škola te na taj način proširiti krug učenika uključenih u Projekt.

Ciljevi projekta

Glavni ciljevi projekta su:

  • veće uključivanje djevojčica i djevojaka u aktivnosti ŠSD-a
  • uključivanje učenika, koji ne sudjeluju u školskim sportskim natjecanjima, u sportske aktivnosti,
  • popularizacija plesa među učenicima,

Sekundarni ciljevi projekta su:

  • promocija sportskih aktivnosti koja nisu u sustavu školskih sportskih natjecanja,
  • popularizacija plesa i sportskih aktivnosti u školama putem Facebook i web stranice
Voditelj projekta

Učenice Osnovne škole Kraljevica su se uključila u Projekt u prvoj godini njegove provedbe i odmah postale najuspješnije. Ista plesna skupina još je tri školske godine zaredom osvajala prvo mjesto u ovom Projektu i tako je postala najuspješnija plesna skupina natjecanja osnovnih škola. Mentorica učenica plesačica bila je trenerica mag. Primarnog obrazovanja Sandra Ložnik-Videčak, a voditelj profesor Davor Juriša.

Moj prijatelj iz Fortice

O projektu

“Moji prijatelji iz Fortice” je program čiji je cilj provedba strukturiranih zajedničkih aktivnosti djece predškolskog i školskog uzrasta i korisnika Centra za rehabilitaciju Fortica iz Kraljevice te senzibiliziranje djece i mladih za posebne potrebe djece s teškoćama u razvoju i odraslih s invaliditetom. Program je na inicijativu Centra Fortica pokrenut 2013. godine te se od tada kontinuirano i uspješno provodi u suradnji s partnerima:  Osnovnom školom Kraljevica, Dječjim vrtićem Orepčići iz Kraljevice i Centrom za odgoj i obrazovanje iz Rijeke.
Program je verificiran od strane Ministarstva odgoja i obrazovanja 2015. godine, kao primjer dobre prakse u integraciji djece s teškoćama.
U izradi Programa i radionica za učenike 2. i 7. razreda, uz autore iz ostalih partnerskih ustanova,  sudjelovali su Vesna Ban, Sanda Đanović, Dragan Malnar i Sunčica Vučković.

Hvalevrijedan projekt s mnoštvom zanimljivih aktivnosti i sadržaja primjer je i obrnute inkluzije u kojem se djeca tipičnog razvoja uključuju u posebni sustav odgoja i obrazovanja, odnosno u okruženje važno za razvoj njihove socijalne kompetencije. Naime, učinkovita primjena socijalnih vještina u svakodnevnom životu i odnosu s drugima, a posebice u odnosu s djecom s teškoćama i invalidima,  temelj je razvoja socijalne kompetencije opisanih u domenama međupredmetne teme Osobni i socijalni razvoj:

Ja i drugi

„Domena “Ja i drugi” obuhvaća:

● Prepoznavanje, uvažavanje potreba i osjećaja drugih, aktivno slušanje, davanje i primanje informacija

● Razumijevanje ponašanja i razvijanje uvažavajućih odnosa s drugima, sposobnost uviđanja posljedica svojih i tuđih stavova i postupaka

● Suradničko učenje / timski rad, prihvaćanje pravila, uzajamno pomaganje, prihvaćanje različitosti, suradnja u ostvarivanju zajedničkih ciljeva […]
Svrha domene “Ja i društvo” jest razvoj svijesti o pripadanju i vlastitoj ulozi u društvu, razumijevanje odnosa pojedinca i društva. Učenici se potiču na aktivan i konstruktivan doprinos skupini, školi i zajednici te prihvaćanje društvenih normi i pravila. Proširuju iskustva povezivanjem, pomaganjem i pokazivanjem solidarnosti onima kojima je pomoć potrebna.”(Kurikulum međupredmetne teme za Osobni i socijalni razvoj za osnovne i srednje škole u Republici Hrvatskoj 2019.)

Svake godine jedan razredni odjel 2. i jedan razredni odjel 7. razreda OŠ Kraljevica posjećuje svoje prijatelje iz Fortice i stvara nova iskustva i uspomene sa svojim prijateljima iz Fortice.

Centar Fortica

Za više informacija o projektu posjetite mrežne stranice Centra za rehabilitaciju “Fortica”

Sportski praznici

Nositelj projekta

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla porttitor accumsan tincidunt.

Vrijeme odvijanja projekta

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla porttitor accumsan tincidunt.

Ciljana skupina

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla porttitor accumsan tincidunt.

Preporuka

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla porttitor accumsan tincidunt.

Prehrana

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla porttitor accumsan tincidunt.

Sudjelovanje u projektu

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla porttitor accumsan tincidunt.

Voditelji projekta

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Mauris blandit aliquet elit, eget tincidunt nibh pulvinar a. Vivamus magna justo, lacinia eget consectetur sed, convallis at tellus. Nulla porttitor accumsan tincidunt.

STEM u zajednici

O projektu

2022. godine uključili smo se u projekt “STEM u zajednici” koji provodi Institut za razvoj i inovativnost mladih “IRIM”.

U sklopu kojega smo dobili donaciju od 5 robota Micro: Maqueen Plus V2 s micro:bitovima, te STEM Box koji je dostupan svim učenicima škole i služi za promociju robotike.

Naša obveza kao škole je sudjelovanje u Croatian Makers ligi. To je dio projekta Croatian Makers koji je 2014. godine pokrenuo Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM). Cilj Lige je omogućiti široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju u osnovnoškolskom uzrastu. 

Voditelj projekta

Licia Grahovac, mag. educ. inf.

Skip to content